Thank you dear follower!

Notis

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Blogspot Little Diva Handmade ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Jika ia berlaku maka anda adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998


LITTLE DIVA HANYA AKAN MENJUAL READYSTOCK ITEM MULAI NOTIS INI DIPAPARKAN, SAYA TIDAK LAGI MENERIMA SEBARANG TEMPAHAN/CUSTOMIZE SET SELEPAS INI


SILA FOLLOW DI FB PAGE LITTLE DIVA HANDMADE UTK UPDATE STOK TERBARU.. KLIK 'LIKE'LINK DIBAWAH YER..

Fresh updates from Little Diva Handmade's Page

Jan 31, 2012

I'm a busy bee...

Hello mommies..

Mohon maaf sgt2 kalau ada yg pm kt fb, email,sms or bbm sy lewat reply or simply overlooked ur inquiries.. Sesungguhnya mailbox sy sgt byk inquiries, ada yg serious malah ada juga yg membuang masa sekadar request harga mcm2, yg booking lama2.. tp tk bayar2.. I guess agak tidak adil pada serious buyer yg sy tk sempat reply..

Sy ada email br ninieaziz@gmail.com . Boleh juga email sy kt sini mudah2an dpt sy tgk dan tk tenggelam dgn email spam n such..

Utk readystock item.. Sy punya terms senang jer, if u agree pls bayar, sy tidak hold item..kalau nk self pick up pls bayar dulu sbb sy pernah buang masa pegi utk deliver brg tp org itu tk show up sprti dijanjikan dan buang masa sy jer.. So siapa bayar dulu dia punya.. I'm doing business I guess its fair aitt..

Hari ni sy akan pos segala parcel anda.. Mohon maaf juga sbb ada yg lewat..sy mmg 1 woman show.. Jadik bab nk pos mmg sekali seminggu jer.. Self pickup wiken only area shah alam tp bayaran mesti dibuat dahulu..

Pls email me for inquiries, sy sgt tidak gemar kalau yg call n tnya harga bertalu2..sian ahkak..leh kna heart attack gitu kan..

Readystock set tilam kekabu ada 10set semuanya..sy akan upload pic ptg ini InsyaAllah.. Terms very simple..sapa nak pls bayar n item is yours..
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

  1. Ganbatteh nini! :-) selamat berurus niaga...

    ReplyDelete
  2. Set tilam kekabu ajer ke ninie yg ready stock? Quilt for toodler or kids ready stock nan hado ker?

    ReplyDelete