Thank you dear follower!

Notis

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Blogspot Little Diva Handmade ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Jika ia berlaku maka anda adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998


LITTLE DIVA HANYA AKAN MENJUAL READYSTOCK ITEM MULAI NOTIS INI DIPAPARKAN, SAYA TIDAK LAGI MENERIMA SEBARANG TEMPAHAN/CUSTOMIZE SET SELEPAS INI


SILA FOLLOW DI FB PAGE LITTLE DIVA HANDMADE UTK UPDATE STOK TERBARU.. KLIK 'LIKE'LINK DIBAWAH YER..

Fresh updates from Little Diva Handmade's Page

Dec 18, 2011

Produk Kekabu

Alhamdulillah batch pertama produk kekabu dibawah label Little Diva Handmade telah siap sepenuhnya.. Produk ini dimulakan sendiri dari titik mula dgn size standard Little Diva Handmade.. Azam baru Little Dive Handmade by 2012 is to GO GREEN and way to support is by utilising one of mother nature's creation.. Kekabu it is!!

Di sini sila jamu mata dahulu melihat set2 kekabu yg ada ini.. InsyaAllah saya akan membuka tempahan utk set ini beserta sarung2nya skali..

Jadi sebagai permulaan sila jamu mata dahulu melihat kegebuan tilam dan bantal kekabu ini ya.. Saya sgt mementingkan kualiti dan menggunakan kain cotton sahaja utk kulit bantal dan tilam ini utk memastikan keselesaan maksimum utk bayi anda malah mungkin bayi saya juga :) Bayi akan tido dgn selesa dan tidak panas.

Size adalah seperti berikut:
Bantal Bayi : 9 x 13inci
Bantal Toddler/Kanak2 : 12 x 16inci
Bolster/Bantal petak : 12 x 16inci
Tilam : 30 x 35inci

Harga utk tilam dan bantal ini akan saya update kemudian.. Manakala harga utk sarung bergantung kepada fabric dan design sarung itu. Harga berbeza antara local cotton,ikea cotton dan imported cotton.. Walau apa pun yg penting di Little Diva Handmade, kualiti dan design adalah paling diutamakan..

'Handmade with a touch of class'

5 comments: