Thank you dear follower!

Notis

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Blogspot Little Diva Handmade ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Jika ia berlaku maka anda adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998


LITTLE DIVA HANYA AKAN MENJUAL READYSTOCK ITEM MULAI NOTIS INI DIPAPARKAN, SAYA TIDAK LAGI MENERIMA SEBARANG TEMPAHAN/CUSTOMIZE SET SELEPAS INI


SILA FOLLOW DI FB PAGE LITTLE DIVA HANDMADE UTK UPDATE STOK TERBARU.. KLIK 'LIKE'LINK DIBAWAH YER..

Fresh updates from Little Diva Handmade's Page

Oct 3, 2011

2pcs sleepwear..

Hari ni jait simple 2pcs sleewear pulak.. Kain lak guna jap cotton biasa yg beli kt kamdar aritu.. I love it so much.. Nampak Marissa pakai dgn selesa skali. Tkde pattern pun, simply trace dr bj existing yg slalu beli.. By now dh leh jait bj tido dia la... Much2 cheaper!!
Sent via my BlackBerry®

2 comments:

  1. Semenjak dua menjak ni mengaharapkan yg aku juga ada bakat menjahit serta mesin jahit.. Jeles la tgk, aku ni cerewet sket.. Tawaf 2-3 kedai xjumpa2 baju tidoq dgn dress yg bekenan.. kain dah borong selambak, bila la boleh jadi superummi mcm mommy Icca :) Sure puas hati tgk princess pakai baju hasil tangan sendiri.. Jeles.. Jeless..

    ReplyDelete
  2. DD.. its never too late utk start belajar menjait, aku mula beli mesin ngam2 a year ago.. dlm masa sthn byk gak la aku belajar.. slow2 la improve skill sbb ni sume self learning, main try jait tanya kt hany dan tiru tutorial online jer. klu nk stat jait aku ngn hany will be more than willing to guide u mana2 yg aku tahu la.. try la DD..

    ReplyDelete