Thank you dear follower!

Notis

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Blogspot Little Diva Handmade ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Jika ia berlaku maka anda adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998


LITTLE DIVA HANYA AKAN MENJUAL READYSTOCK ITEM MULAI NOTIS INI DIPAPARKAN, SAYA TIDAK LAGI MENERIMA SEBARANG TEMPAHAN/CUSTOMIZE SET SELEPAS INI


SILA FOLLOW DI FB PAGE LITTLE DIVA HANDMADE UTK UPDATE STOK TERBARU.. KLIK 'LIKE'LINK DIBAWAH YER..

Fresh updates from Little Diva Handmade's Page

Jan 13, 2012

Nota mak Diva..

Hello mama2..

Jutaan ucapan Terima Kasih yg tidak terhingga diucapkan pada anda semua yg pernah membeli dan juga menempah produk2 dr Little Diva.. Sy sendri tidak menyangka sambutan sgt menggalakkan malahan ada item yg sy pos bukan sahaja dlm Malaysia malah sudah sampai ke brunei,singapore dan perth,australia. Alhamdulillah syukur sgt2.. Buat masa skrg Little Diva masih lg beroperasi sepenuhnya dr rmh dan diuruskan 100% oleh saya sendri from scratch.. Utk pengetahuan anda sy juga tidak punya bibik mahupun pembantu jadi sila bayangkan ke'busy'an sy menjait,snap pic product,handle fb n emails,packing,ke pos office etc2.. Tu blum masuk bab house n members of the family managemnt..

Atas dasar ke'busy'an itu..Maka dgn itu lah sy perlu fokus kepada produk2 tertentu dan menerima tempahan tertentu sahaja mulai notis ini dipamer iaitu..

Tempahan diterima hanya utk :

SET TILAM KEKABU BABY SHJ - Set full atau sarung sahaja

Lain2 tempahan khas sprt utk quilt,travel pillow,customize quilt dgn nama baby or kids,diaper stacker, blanket dan brg2 lain tidak dpt diterima skrg..

Namun, sila nantikan item2 berikut di label READYSTOCK.. Sy tidak lagi menerima tempahan tetapi sy masih membuatnya utk stok segera.. So tk perlu menunggu lama utk item2 itu k..

-Nini Aziz-Ariff-
Founder/Creative Director
Little Diva


Sent via my BlackBerry®

No comments:

Post a Comment