Sejak awal start bizz online sy mmg bertukar2 courier service..kejap ok..kejap tak ok..bila ok Alhamdulillah.. bila tak ok.. saya kena maki.. the thing is..online bizz mmg bergantung pada courier service..kami boleh cepat2 wrap dan courier order tu.. lps tu bg track number pd customer.. tp sayangnya kami takde right utk mengawal pergerakan parcel tu bila lewat tiba.. mmg sykt courier janji macam2..24jam sampai la... itu la dan ini la... tp bila parcel tk tiba seperti dijanjikan mmg kami kena maki.. pg ni ada yg maki sy sbb parcel tak sampai2.. dan letak msg beserta sms dgn capslock menunjukkan betapa marahnya dia kat saya.. jgnlah macam tu..sy berniaga secara jujur dan ikhlas..parcel lewat bukan bermakna saya ni yg menipu.. apa2 pun sykt courier sy skrg ni mmg dah byk kali bagi saya masalah mcm ni smpai sy kena ganti order.. selamat tinggal Kangaroo Express saya bercerai talak tiga dgn kamu!!!!!
Thank you dear follower!
Notis
Penafian @ Pemberitahuan
Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Blogspot Little Diva Handmade ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Jika ia berlaku maka anda adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
SILA FOLLOW DI FB PAGE LITTLE DIVA HANDMADE UTK UPDATE STOK TERBARU.. KLIK 'LIKE'LINK DIBAWAH YER..
Fresh updates from Little Diva Handmade's Page
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
siannyer kt u..i tumpang simpati..org yg maki u tuh,mmg teruklah..mmg org yg tak pernah bisness ker hapa..ini semua mayb sbb ramai si penipu online kt luar sana yg banyak menyusahkan para2 peniaga online..pada u nini,hope u sabar banyak2 ok..dalam bisness semua ada,manis,masam,pedas..semualah..
ReplyDeleteSabar je..dah memang asam garam peniaga online mcm kita..saya pun pernah terkena brg cust lewat sampai tp nasib baik dpt cust ok..apapun sabar ye..kumbang bukan seekor..hik hik
ReplyDelete